ds. gospodarki nieruchomościami
Wykształcenie: wyższe magisterskie: prawo, administracja,
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe magisterskie: prawo, administracja,
- Obywatelstwo polskie.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Znajomość:
- Przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- Ustawy o gospodarce nieruchomościami
8. Znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami, obrotu ziemią, melioracji, rolnictwa, gospodarki mieniem, bezdomności zwierząt, zobowiązań cywilno-prawnych
9. Komunikatywność.
Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu z tytułu niepełnosprawności (o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe ) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w administracji publicznej,
- Dyspozycyjność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Rzetelność, solidność, kultura osobista.
- Umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań.
- Odporność na stres.
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
- Prawo jazdy kat. B.
- Odbyte kursy, szkolenia, studia podyplomowe.
Wykonywane główne zadania na stanowisku:
- z zakresu gospodarki nieruchomościami,
- z zakresu prawa geodezyjnego i kartograficznego,
- z zakresu ochrony i opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
- z zakresu ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego.
- Życiorys (CV) z telefonem kontaktowym i adresem e-mail.;
- List motywacyjny;
- Kopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy;
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wzór ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl(załącznik do ogłoszenia), w wersji papierowej w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Urzędowie
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (kserokopia ważnego dowodu osobistego lub paszportu);
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
- Inne dokumenty wg uznania kandydata.
- praca o charakterze administracyjno-biurowym oraz na terenie Gminy Urzędów;
- praca w budynku: Urząd Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26;
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 – 15:30;
- praca w zespole.
W miesiącu styczniu 2016 r. (poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Urzędowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów aplikacyjnych w kancelarii Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23 – 250 Urzędów w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami - w terminie do 06 września 2016 r. – godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl w zakładce „Ogłoszenia – oferty pracy – stanowiska urzędnicze” oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodne z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016 poz. 422) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).”
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze znajduje się w BIP UM Urzędów http://ugurzedow.bip.lubelskie.pl (Prawo miejscowe/Zarządzenia Wójta do 31.12.2015r.) – Zarządzenia 2002-2012, Zarządzenie Nr 83/2012 Wójta Gminy Urzędów z dnia 10 grudnia 2012 roku.
Dodatkowych informacji i wyjaśnień w sprawie konkursu udziela: Pan Stanisław Tompolski – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska - tel. (81) 82 25 823
Dodano do BIP dnia 23-08-2016 12:35:50