Ogłoszenie nr 630147-N-2017 z dnia 2017-12-08 r.

Gmina Urzędów: Odbiór , transport i zagospodarowanie wszystkich rodzajów odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Urzędów, w okresie od 01.01.2018 do 31.12.2018r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urzędów, krajowy numer identyfikacyjny 54908043729, ul. ul. Rynek  26 , 23250   Urzędów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 822 50 42, e-mail przetargi@urzedow.pl, faks 81 822 51 50.
Adres strony internetowej (URL): www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie dotyczy

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty należy przesłać pisemnie
Adres:
ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 6

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór , transport i zagospodarowanie wszystkich rodzajów odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Urzędów, w okresie od 01.01.2018 do 31.12.2018r.
Numer referencyjny: ZP:271.41.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem umowy jest odbiór, transport i zagospodarowanie wszystkich rodzajów odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Urzędów w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: Powierzchnia gminy Urzędów – 11 906 ha Łączna liczba zawartych umów z mieszkańcami Gminy Urzędów wynosi 2121 – stan na 15.10.2017 r. , przy czym na poszczególne miejscowości przypada: Powyższe dane o ilości umów mogą ulec zmianie (ruch ludności), jak również liczba nieruchomości w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków, lub wyludnienia i rozbiórki istniejących budynków mieszkalnych. Wykonawca ma obowiązek odbioru odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Urzędów. Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie przez wykonawcę w ramach złożonej oferty odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejscowości, punktów adresowych, o utrudnionym dojeździe samochodu śmieciarki. Dotyczy to miejscowości o niekorzystnym ukształtowaniu terenu i położeniu nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w oddaleniu od utwardzonej drogi publicznej, m.in. kolonijnej zabudowy itp. m.in. Zadworze, Leszczyna, Góry, Majdan Moniacki. Wykonawca zorganizuje sobie odbiór odpadów w taki sposób aby pojemniki z odpadami były dostarczone z posesji do drogi publicznej po której swobodnie może poruszać się samochód śmieciarka. 3. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, transportu i zagospodarowania w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018 r. następujących rodzajów odpadów komunalnych : a) zmieszane niesegregowane odpady komunalne (szacunkowa ilość - 709 Mg tj. około 59 Mg miesięcznie) b) odpady selektywnie zebrane (szacunkowa ilość – 146 Mg tj. około 12 Mg miesięcznie papier i tektura, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale, szkło ) W/w szacunkowa ilość odpadów komunalnych wyliczona została na podstawie ilości zebranych odpadów w okresie od 1 listopada 2016 do 30 października 2017, według sprawozdań otrzymanych od przedsiębiorców którzy odbierali odpady z terenu gminy Urzędów. c) odpady zgromadzone w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) usytuowanym w Urzędowie przy ul. Partyzantów 26 (szacunkowa ilość – 186 Mg tj. około 15Mg miesięcznie ) ● odpady wielkogabarytowe, ● zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, ● baterie i akumulatory, ● Odpady Bio ● zużyte opony samochodowe, ciągnikowe duże i z maszyn rolniczych, ● odpady budowlane i rozbiórkowe (m.in. siding, pokrycie dachowe, papa, blacha, tworzywa sztuczne z wyjątkiem azbestu, stolarka okienna i drzwiowa, szkło okienne, gruz budowlany, styropian budowlany itp. ) ● chemikalia ( farby, lakiery, żywice, rozpuszczalniki itp.) ● przeterminowane leki, ● opakowania po środkach ochrony roślin, środki ochrony roślin, ● worki po nawozach mineralnych, sznurki z prasy, przepracowany olej silnikowy i opakowania po olejach. ● popiół ●przepracowany olej W/w szacunkowa ilość odpadów komunalnych wyliczona została na podstawie ilości zebranych odpadów w okresie od 1 listopada 2016 do 30 października 2017, według sprawozdań otrzymanych od przedsiębiorców którzy odbierali odpady z PSZOK w Urzędowie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 0,12 m3, 0,14 m3, 0,24 m3, 1,1m3(odpady zmieszane), oraz workach 120 l z folii polietylenowej LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (co najmniej 60 µm) przeznaczonych na gromadzenie odpadów zebranych w sposób selektywny – frakcja sucha. 1) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (dalej RIPOK) w Kraśniku wskazanej w Planie gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017,a w przypadku jej awarii do instalacji wskazanych jako zastępcze, przekazywania selektywnie zebranych odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2016r. poz.1987) W przypadku stwierdzenia, iż wykonawca po raz drugi nie dostarczył ww. odpadów do wskazanego RIPOK-u naliczane będą kary pieniężne i skreślenie z rejestru działalności regulowanej . 2) Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych (odpady zmieszane) gromadzone w pojemnikach, oraz gromadzonych w sposób selektywny w workach – na terenie Miasta Urzędów raz na dwa tygodnie w miesiącach od kwietnia do października a od listopada do marca raz w miesiącu. W przypadku zwiększonej ilości wytwarzania odpadów tj. w okresach przedświątecznych (Wielkanoc, Boże Narodzenie), oraz w i przypadkach zwiększonej produkcji odpadów Gmina Urzędów ma prawo zwiększyć częstotliwość odbioru odpadów . Odbiór w takich przypadkach realizowany będzie na zgłoszenie zamawiającego. (Nie więcej niż 20 przypadków w ciągu roku, rozumie się przez to wyjazd jednego samochodu.) Odbiór odpadów z Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dokonywany będzie okresowo – nie częściej niż raz na kwartał lub po zgromadzeniu takiej ilości odpadów aby racjonalnie wykorzystać środki transportowe będące w dyspozycji wykonawcy. Odbiór odpadów wymienionych w ust. 2 należy przeprowadzać w sposób zapobiegający ich zmieszaniu. 3) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym przez wykonawcę i zamawiającego harmonogramem wywozu. Wykonawca jest obowiązany do przedstawienia harmonogramu wywozu odpadów do dnia 29 grudnia 2017 roku. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody zamawiającego, a wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia, zmienionych harmonogramów uwzględniających wszystkie zmiany w odniesieniu do nieruchomości objętych odbiorem odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że odpady zostały odebrane w terminie niezgodnym z harmonogramem, zamawiający pomniejszy należność, wynagrodzenie za odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów odebranych po terminie o 10%. 4) Pojemniki o wyżej wskazanych pojemnościach zapewniają podmioty wytwarzające odpady tj. właściciele nieruchomości i gmina Urzędów. 5) Worki przeznaczone na gromadzenie odpadów w sposób selektywny zapewnia Wykonawca. a) worki 120 l z folii polietylenowej LDPE o grubości zapewniającej odpowiednią wytrzymałość worków, co najmniej 60 µm, wykonawca przekazuje właścicielom nieruchomości, gospodarstwom domowym w terminie do dnia 15 stycznia 2018 r oraz pozostawienie w Urzędzie Miejskim w Urzędowie rezerwowe worki na frakcję suchą i odpady BIO w ilości 50 szt. każdej frakcji. Worki muszą być dostosowane do zbierania poszczególnych frakcji zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Urzędów wchodzącego w życie z dniem 1 stycznia 2018 roku tj.: -papier, tektura – worki w kolorze niebieskim z napisem „PAPIER” - szkło – worki w kolorze zielonym z napisem „SZKŁO” - metale i tworzywa sztuczne – worki o kolorze żółtym z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” - odpady ulegające biodegradacji – worki o kolorze brązowym z napisem „BIO” b) sukcesywne uzupełnienie worków po każdorazowym odbiorze odpadów od właścicieli nieruchomości odbywać się będzie na zasadzie wymiany, poprzez m.in. pozostawienie nowych worków w ilości odpowiadającej liczbie odebranych z odpadami, przy pojemnikach usytuowanych na nieruchomości, c) worki na odpady komunalne przekazywane przez wykonawcę mieszkańcom, mają być oznaczone informacją zawierającą dane wykonawcy ( nazwa, adres, numer telefonu) , opis co ma się znajdować w danym worku lub na odwrocie harmonogramu. d) w razie zmiany przepisów dotyczących segregacji odpadów wykonawca zapewni w ramach ustalonej kwoty dostosowanie systemu segregacji do obowiązujących przepisów prawa. 5. Oprócz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów zgromadzonych w PSZOK, wykonawca zorganizuje dwa razy w roku zbiórkę systemem obwoźnym: a) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, b) zużyte opony samochodowe, ciągnikowe duże i z maszyn rolniczych, c) popiół (zbierany w workach) d) odpady wielkogabarytowe w każdej miejscowości z terenu gminy Urzędów. Termin zbiórki wykonawca ustali z Zamawiającym z dwutygodniowym wyprzedzeniem, a Zamawiający rozpowszechni informację na terenie każdego sołectwa ( oblaty, ogłoszenia, wskazania miejsca odbioru itp.) 6. Obowiązkiem wykonawcy będzie utrzymanie w należytym porządku miejsca wokół pojemników, a jeżeli zajdzie taka potrzeba zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi, jak również przedstawienie zamawiającemu ( jeden raz w miesiącu) sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres i ilość dostawionych worków), potrzebnego do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości. 7. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku w Gminie Urzędów, wykonawca odbierze odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie powiadomi o tym gminę, sporządzając na tę okoliczność dokumentację, np. pisemna informacja, oświadczenie, zdjęcie itp. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu kart (kserokopia) przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia, dokumentów wagowych wraz z fakturą za dany miesiąc 9. Wykonawca zgodnie z art. 9 lit n ustawy z dnia 13 września 1996roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz.U. z 2017r.poz. 1289 z późn. zm.) zobowiązany jest do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Burmistrzowi Urzędowa w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera a) informację o masie odebranych poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych oraz o sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, b) liczbę gospodarstw, nieruchomości , od których zostały odebrane odpady komunalne, c) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy nie gromadzą selektywnie odpadów. Sprawozdania powinny być sporządzane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 roku w sprawie wzorów sprawozdań o odbieranych odpadach komunalnych, odbieranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami dokumentów. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do następujących czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia: a) przedkładania Zamawiającemu comiesięcznych raportów, najpóźniej 10 dni po upływie miesiąca, którego informacja dotyczy, zawierających dane o ilości, wielkości i miejscu opróżnionych pojemników z odpadami zmieszanymi oraz ilości odebranych worków z odpadami segregowanymi z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Urzędów, b) przekazywania zamawiającemu po dokonaniu odbioru najpóźniej 10 dni od chwili dokonania odbioru odpadów z PSZOK, informacji o ilości, rodzaju odpadów odebranych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Urzędowie, usytuowanego przy ulicy Partyzantów 26 lub odebranych systemem obwoźnym, c) sporządzenie i przekazanie zamawiającemu comiesięcznych sprawozdań dotyczących masy poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania wraz z kartami ich przekazania lub fakturą/mi poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty te wykonawca zobowiązany jest przekazać najpóźniej 14 dni po upływie miesiąca, którego sprawozdanie dotyczy, d) w przypadku nie dotrzymania wymienionych terminów naliczane będą kary w wysokości 100 złotych za każdy dzień zwłoki. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności, zgodnie z przepisami prawa w szczególności: • ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz.U. z 2017r.poz. 1289 z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi, • ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, • ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017r. poz. 519 j.t.) wraz z przepisami wykonawczymi, • Plan gospodarki odpadami województwa lubelskiego 2017 (uchwała Nr XXIV/397/2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012r.), • uchwała w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Urzędów ( uchwała nr XLIII/294/2017 Rady Miejskiej w Urzędowie z dnia 27.10.2017r.) 10. Wykonawca w zakresie wyposażenia, utrzymania pojazdów i urządzeń technicznych zapewniających bezpieczny i sprawny odbiór wszystkich odpadów komunalnych stałych oraz zaplecza lokalowego powinien: a) dysponować pojazdami przystosowanymi do odbioru i transportu poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych stałych, oraz terenu, z którego będą one odbierane, tj. miejscowości o utrudnionym dojeździe np. zabudowa kolonijna, górzysty teren itp., czytelnie oznakowanymi nazwą firmy, danymi adresowymi i numerem telefonu, b) zapewnić należyty stan techniczny, sanitarny i porządkowy pojazdów, wyposażenia i zaplecza technicznego, zgodnie z obowiązującymi rozwiązaniami prawnymi (ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r Dz.U. 2017, poz. 1289 wraz z przepisami wykonawczymi), c) dysponować, pojazdami z systemem monitoringu np. GPS, umożliwiającym identyfikowanie samochodu w terenie , oraz oprogramowaniem pozwalającym na odczyt monitoringu, d) przestrzegać porządku i czystości w miejscach opróżniania pojemników ( drogi publiczne, place, posesje itp.), e) zapewnić warunki lokalowe i techniczne do zabezpieczenia prowadzonej dokumentacji związanej z gospodarowaniem odpadami i współpracą z gminą Urzędów w tym zakresie, f) nie odbierać odpadów komunalnych zleconych przez zamawiającego wspólnie z odpadami z innych gmin, a także nie mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi, odbieranymi od właścicieli nieruchomości. Stwierdzenie takiego faktu ( po raz drugi) spowoduje odstąpienie od umowy i wykreślenie z rejestru działalności regulowanej, g) teren bazy magazynowo transportowej będzie położony na terenie gminny Urzędów lub w odległości nie wyższej niż 60 km od granicy gminy Urzędów zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom trzecim 11. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest osiągnąć poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych, szkła oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 2167) i zgodnie z Planem gospodarki odpadami województwa lubelskiego, a także rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu masy tych odpadów (Dz.U. z 2012r. poz. 676).+ 12. Reklamacje w szczególności mogą dotyczyć: nie odebrania odpadów, nie dostarczenia worków na frakcję suchą lub dostarczenia worków na frakcję suchą w ilości mniejszej niż wystawiono do odbioru. Uszkodzenia pojemnika, nie odstawienia pojemnika w miejsce wystawienia pojemnika do odbioru, uwag i zarzutów dotyczących sposobu i jakości wykonywania usługi odbioru odpadów przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji najpóźniej w następnym dniu roboczym od daty otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po zrealizowaniu reklamacji powiadomić Zamawiającego pisemnie o sposobie załatwienia reklamacji. 13. W przypadku wejścia w życie w trakcie trwania umowy obligatoryjnego nakazu ustawowego dotyczącego obowiązku segregacji odpadów, wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów segregowanych w ramach zawartej umowy i wynagrodzenia z tego tytułu. Szczegółowe warunki odbioru odpadów segregowanych zostaną wówczas wprowadzone do umowy w formie aneksu.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90510000-5
90918000-5
90513100-7
90512000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 628878,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług dotychczasowemu wykonawcy. Ewentualne zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone, t.j. ( zakres ww. usług przez okres max 2 miesięcy - zastosowanie może być w szczególności gdy po upływie obowiązywania umowy na zamówienie podstawowe nie zostanie jeszcze wybrany wykonawca - przedłużająca się procedura przetargowa).
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-01-01 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W celu wykazania spełnienia warunku, Wykonawca musi posiadać: - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jedn. Dz.U. z 2017 r. poz. 1289 ) prowadzonego przez Burmistrza Urzędowa , w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, - aktualny wpis do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2016r. poz. 1987 ze zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem art. 233 ustawy o odpadach tj. ważne zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie przepisów dotychczasowych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1) wykonawca potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonali, lub wykonują usługę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej w szczególności na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 12 kolejnych miesięcy, o łącznej masie odebranych odpadów nie mniej niż 700 Mg. Zamawiający dopuszcza zsumowanie masy odebranych odpadów maksymalnie z dwóch umów zawartych na ww. usługi. Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług ( według załącznika nr 4 do siwz) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających w szczególności na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane, lub są wykonywane należycie. Dowodami o których mowa powyżej są: referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych , referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa powyżej – oświadczenie wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a ustawy Pzp - pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu podmioty mogą spełnić wspólnie. b) dysponują lub będą dysponować (oświadczenie wg załącznika nr 5do siwz ) co najmniej : - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych, - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej. Wyżej wymienione pojazdy powinny spełniać wymagania i normy odpowiednie dla tego typu pojazdów. - posiada lub będzie posiadać odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazę transportową z zapleczem techniczno - biurowym, spełniającą wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska. Baza transportowa ma zapewniać możliwość garażowania taboru samochodowego na jej terenie, a zaplecze techniczno-biurowe ma umożliwiać codzienny kontakt Wykonawcy z przedstawicielem Zamawiającego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) Jeżeli wykonawca , wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, zamawiający bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1, pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1, w związku z powyższym zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokumentu w pkt 1); 3) W terminie 3 dni od przekazania informacji o treści złożonych ofert, albo od zamieszczenia tej informacji na stronie internetowej – Wykonawca/y przekazuje/ją Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe ( zał. nr7). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzanego przez Burmistrza Urzędowa 2) zezwolenie na zbieranie i transportowanie odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 3) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł. 4) wykaz usług (według załącznika nr 4do siwz) wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Oświadczenie (według załącznika nr 5do siwz) o posiadaniu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, Wykonawcy dysponują lub będą dysponować co najmniej : - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych, - dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej. Wyżej wymienione pojazdy powinny spełniać wymagania i normy odpowiednie dla tego typu pojazdów. - posiada lub będzie posiadać odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazę transportową z zapleczem techniczno - biurowym, spełniającą wymagania przepisów budowlanych, sanitarnych i ochrony środowiska. Baza transportowa ma zapewniać możliwość garażowania taboru samochodowego na jej terenie, a zaplecze techniczno-biurowe ma umożliwiać codzienny kontakt Wykonawcy z przedstawicielem Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
termin płatnosci faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający wprowadza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, b) zmiany stawki podatku VAT, c) zmiany (zmniejszenie, bądź zwiększenie zakresu) ilości odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych objętych umową, które zostały podane szacunkowo, orientacyjnie dla obliczenia ceny, w przypadku gdy stan faktyczny będzie inny niż to oszacowano w sytuacji m.in. zmiany ilości nieruchomości czy zebrania większej ilości odpadów niż to oszacowano. Niedopuszczalna jest zmiana ceny za 1 Mg odbioru, transportu i zagospodarowania wszystkich rodzajów odpadów komunalnych stałych odebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Urzędów zaoferowana przez wykonawcę w ofercie. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Przewidziane wyżej zmiany postanowień umowy nie wymagają wprowadzania aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2018-01-16 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH