Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Urzędowie

Logo - Urząd Miejski w Urzędowie
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Spraw Społecznych i Działalności Gospodarczej
Kierownik
Adres komórki

Rynek 12, 23-250 Urzędów

Telefon
(81)-8227681
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
kierownik referatu
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-12-10
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek

8.00 - 16.00 wtorek

pokój nr 2 (ul. Rynek 12)

tel: (81)-8253227, fax:(81)-8225150

e-mail: rdg@urzedow.pl

Obowiązki:

- sprawy z zakresu działalności gospodarczej;
- sprawy związane z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
- rozwój lokalny i promocja gminy;
- prowadzenie spraw BHP w urzędzie;

- rozliczanie kart pracy sprzętu silnikowego będącego na wyposarzeniu urzędu;
- zabezpieczenie obsługi urzędu w zakresie utrzymania porządku i estetyki pomieszczeń biurowych;
- zabezpieczenie mienia w urzędzie, organizacja ochrony gmachu, zabezpieczenie p. pożarowe.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor ds. promocji i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-05-14
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek

8.00 - 16.00 wtorek

pokój nr 2 (ul. Rynek 12)

 


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
inspektor ds. oświaty i zdrowia
Okres obejmowania stanowiska:
od 2009-11-17
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek

8.00 - 16.00 wtorek

pokój nr 2 (ul. Rynek 12)

tel. 81-8253227

Obowiązki:

- sprawy z zakresu ochrony dóbr kultury, grobów i cmentarzy wojennych;
- sprawy z zakresu oświaty, zdrowia, kultury, sztuki i turystyki;
- promocja gminy;
- współpraca z organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości, organizacja i nadzór nad wykonywaniem kary ograniczenia wolności i pracy społecznie użytecznej;

- przyjmowanie zawiadomień o organiozowaniu na terenie gminy imprez artystycznych i rozrywkowych;

-udzielanie zezwoleń i nadzorowanie zbiórek;
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń kart drogowych pojazdów służbowych, rejestru zleceń i rozliczeń wynajmu samochodów.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. informatycznych
Okres obejmowania stanowiska:
od 2011-01-12
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek

8.00 - 16.00 wtorek

pokój nr 12

tel. 81- 8227683

e-mail: r.wilczynski@urzedow.pl

Obowiązki:

-  administrowanie oraz aktualizacja BIP i strony www.urzedow.pl;

-  bieżące szkolenie pracowników w zakresie stosowanych w Urzedzie Gminy oprogramowań komputerowych;

-  prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem ankiet dla jednostek ankietujących;

-  instalacja i aktualizacja oprogramowania w urzędzie;


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
informatyk
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-12-10 do 2012-12-10
Godziny przyjęć i nr pokoju:

12.30 - 15.30 poniedziałek, środa, piątek

12.30 - 16.00 wtorek

7.30 - 15.30 czwartek

pokój nr 12 

 

tel. 81-8227683,

e-mail: azuber@urzedow.pl

Obowiązki:

- zabezpieczenie urządzeń i systemu informatycznego służących do przetwarzania danych

- tworzenie kopii danych

- sprawdzanie zabezpieczeń sieci

- konserwacja i przegląd sprzętu komputerowego

- administratownie BIP,

- prowadzenie spraw związanych z naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi sprzętu komputerowego,

- prowadzenie spraw legalności stosowanego w urzędzie oprogramowania komputerowego,

- pełnienie funkcji administratora systemu informatycznego w urzędzie.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Wilczyński Radosław
Data wytworzenia informacji:
2012-12-10
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
2012-12-10