Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Urzędowie

Logo - Urząd Miejski w Urzędowie
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Samodzielne stanowisko ds. kadr
Adres komórki
ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów
Telefon
81-8225014
Fax
81-8225150
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
inspektor ds. kadr
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek

8.00 - 16.00 wtorek

pokój nr 3 (ul. Rynek 12)

Obowiązki:
  1. Prowadzenie akt osobowych pracowników zatrudnionych w urzędzie i kierowników jednostek organizacyjnych.
  2. Przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem umów o pracę, powoływaniem, awansowaniem, wysługą lat, nagrodami jubileuszowymi, nagradzaniem, odznaczaniem, zwalnianiem oraz współdziałanie ze stanowiskiem ds. księgowości budżetowej w sprawie kompletowania dokumentacji emerytalno – rentowej, przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy.
  3. Prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, urlopów z tytułu opieki nad dzieckiem, urlopów bezpłatnych, urlopów szkoleniowych, czasu pracy.
  4. Prowadzenie reklamacji osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny.
  5. Prowadzenie ewidencji zarządzeń wewnętrznych burmistrza.
  6. Prowadzenie spraw związanych z wyborami do sejmu, senatu, sejmiku, rad, sądu i innych organów.
  7.   Prowadzenie spraw związanych z referendum ogólnokrajowym i lokalnym.
  8.   Prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji.
  9.   Prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz odpowiedzi na nich.
  10. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników urzędu oraz działalnością socjalną na rzecz pracowników.
  11. Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy (lista obecności, książka wyjść służbowych w godzinach pracy, książka dyżurów, zmiana czasu pracy itp.).
  12. Prowadzenie spraw związanych z niezdolnością do pracy (rejestr zwolnień lekarskich).
  13. Prowadzenie spraw z zakresu oświadczeń majątkowych oraz rejestru korzyści majątkowych.
  14. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  15. Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego.
  16. Prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej.
  17. Zapewnienie warunków do przeprowadzenie okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników urzędu powoływanych oraz zatrudnianych na stanowiskach kierowniczych i urzędniczych.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Ciupak Wiesława
Data wytworzenia informacji:
2016-03-18
Osoba wprowadzająca informację:
Żuber Andrzej
Dodano do BIP dnia:
2016-03-18