Kierownik Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych Gminy Urzędów
wyższe
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe.
- Obywatelstwo polskie.
- Co najmniej 5-letni staż pracy w tym minimum 3 lata na stanowisku związanym z oświatą lub w organie prowadzącym samorządowe szkoły i placówki oświatowo-wychowawcze lub organie sprawującym nadzór pedagogiczny lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym.
- Znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
- ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
- ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe,
- ustawy dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,
- ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela,
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych.
- Biegła obsługa komputera.
- Komunikatywność.
Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu z tytułu niepełnosprawności (o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagania dodatkowe:
- Dyspozycyjność.
- Umiejętność zarządzania zespołem, komunikatywność.
- Rzetelność, solidność, wysoka kultura osobista.
- Umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań.
- Odporność na stres.
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
- Prawo jazdy kat. B.
- Odbyte kursy, szkolenia, studia podyplomowe.
- Staż w administracji publicznej.
Wykonywane główne zadania na stanowisku:
- kierowanie Zespołem Obsługi Placówek Oświatowych Gminy Urzędów
Wymagane dokumenty:
- Życiorys zawodowy (CV) – opatrzony kontaktowym numerem telefonu lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem.
- List motywacyjny – opatrzony kontaktowym numerem telefonu lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych (załącznik nr 1).
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik Nr 1).
- Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik Nr 1).
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 1).
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym (załącznik Nr 1).
- Podpisana klauzula informacyjna dla kandydata do pracy (załącznik Nr 2).
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załącznik Nr 3).
Wzór ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl , (załączniki Nr 1, 2 i 3 do ogłoszenia) zaś w wersji papierowej w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów.
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób posiadających niepełnosprawność).
- Inne dokumenty wg uznania kandydata.
Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych Gminy Urzędów, ul. Wodna 24, 23-250 Urzędów
Przewidywany termin zatrudnienia: październik 2021 r.
Warunki pracy na stanowisku:
- praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym;
- praca w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Urzędowie, ul. Wodna 24 oraz na terenie gminy Urzędów;
- praca w poniedziałek, środę, czwartek, piątek w godzinach 7.30 – 15.30, we wtorek w godzinach 8.00 – 16.00
- zarządzanie zespołem.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu lipcu 2021 r. (poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Urzędowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Kandydaci proszeni są o składanie wymaganych dokumentów aplikacyjnych w kancelarii Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23 – 250 Urzędów lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Urzędowie w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze: Kierownik Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych Gminy Urzędów” w terminie do dnia 09.09.2021 r. – do godz. 15.30.
Informacje dodatkowe:
Kandydaci proszeni są o składanie wymaganych dokumentów aplikacyjnych w kancelarii Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23 – 250 Urzędów lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Urzędowie w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze: Kierownik Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych Gminy Urzędów” w terminie do dnia 09.09.2021 r. – do godz. 15.30. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Urzędowie po wyżej określonym terminie lub zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl w zakładce „Ogłoszenia – oferty pracy – stanowiska urzędnicze” oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Urzędowie przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy i przekazanych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Burmistrza Urzędowa zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1, ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282)”.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej bądź mailowej o terminie i miejscu naboru. W dniu naboru prosimy o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze znajduje się w BIP Urzędu Miejskiego w Urzędowie: http://ugurzedow.bip.lubelskie.pl (Prawo miejscowe/Zarządzenia Wójta) w Zarządzeniu Nr 83/2012 Wójta Gminy Urzędów z dnia 10 grudnia 2012 r.
Burmistrz Urzędowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny oraz nie rozstrzygnięcia naboru w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.
Burmistrz Urzędowa
Paweł Dąbrowski
Dodano do BIP dnia 30-08-2021 12:49:10