Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Urzędowie

Logo - Urząd Miejski w Urzędowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. gospodarki nieruchomościami

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Urzędowie ul. Rynek 26 23-250 Urzędów
Data ogłoszenia
2016-08-23
Termin składania dokumentów
2016-09-06
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie: wyższe magisterskie: prawo, administracja,

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie: wyższe magisterskie: prawo, administracja,
  2. Obywatelstwo polskie.
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  7. Znajomość:
  • Przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,
  • Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • Ustawy o gospodarce nieruchomościami

8. Znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami, obrotu ziemią, melioracji, rolnictwa, gospodarki mieniem, bezdomności zwierząt, zobowiązań cywilno-prawnych

9. Komunikatywność.

Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu z tytułu niepełnosprawności (o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe ) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w administracji publicznej,
  2. Dyspozycyjność.
  3. Umiejętność pracy w zespole.
  4. Rzetelność, solidność, kultura osobista.
  5. Umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań.
  6. Odporność na stres.
  7. Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
  8. Prawo jazdy kat. B.
  9. Odbyte kursy, szkolenia, studia podyplomowe.

 

Zakres obowiązków

Wykonywane główne zadania na stanowisku:

  • z zakresu gospodarki nieruchomościami,
  • z zakresu prawa geodezyjnego i kartograficznego,
  • z zakresu ochrony i opieki  nad zwierzętami bezdomnymi oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
  • z zakresu ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego.
Wymagane dokumenty
  1. Życiorys (CV) z telefonem kontaktowym i adresem e-mail.;
  2. List motywacyjny;
  3. Kopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy;
  4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wzór ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl(załącznik do ogłoszenia), w wersji papierowej w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Urzędowie
  7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  8. Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (kserokopia ważnego dowodu osobistego lub paszportu);
  9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
  10. Inne dokumenty wg uznania kandydata.
Warunki pracy

- praca o charakterze administracyjno-biurowym oraz na terenie Gminy Urzędów;

- praca w budynku: Urząd Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26;

- praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 – 15:30;

- praca w zespole.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu styczniu 2016 r. (poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Urzędowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Miejsce składania dokumentów

Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów aplikacyjnych w kancelarii Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23 – 250 Urzędów w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami -  w terminie do 06 września 2016 r. – godz. 15.30.

Uwagi

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl w zakładce „Ogłoszenia – oferty pracy – stanowiska urzędnicze” oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodne z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016 poz. 422) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).”

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze znajduje się w BIP UM Urzędów http://ugurzedow.bip.lubelskie.pl (Prawo miejscowe/Zarządzenia Wójta do 31.12.2015r.) – Zarządzenia 2002-2012, Zarządzenie Nr 83/2012 Wójta Gminy Urzędów z dnia 10 grudnia 2012 roku.

Dodatkowych informacji i wyjaśnień w sprawie konkursu udziela: Pan Stanisław Tompolski – Kierownik Referatu Rolnictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska - tel. (81) 82 25 823

Załączniki
  • pdf pobrano: 32 razy
  • pdf pobrano: 169 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Danuta Dubil
    Dodano do BIP dnia 23-08-2016 12:35:50