Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Urzędowie

Logo - Urząd Miejski w Urzędowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. księgowości budżetowej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Urzędowie ul. Rynek 26 23-250 Urzędów
Data ogłoszenia
2017-07-05
Termin składania dokumentów
2017-07-19
Wymagane wykształcenie

wyższe magisterskie – ekonomia, lub podyplomowe rachunkowość

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. Wykształcenie: wyższe magisterskie – ekonomia, lub podyplomowe rachunkowość
  2. Doświadczenie w rachunkowości budżetowej min. 3 lata.
  3. Obywatelstwo polskie.
  4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  8. Znajomość:

-        Przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,

-        Kodeksu postępowania administracyjnego,

-        Ustawy o finansach publicznych,

-        Ustawy o rachunkowości,

-        Podstaw ustawy o podatku VAT.

       9. Komunikatywność.

Zakres obowiązków

 

wykonywanie zadań związanych z księgowością budżetową.

Wymagane dokumenty
  1. Życiorys (CV) z telefonem kontaktowym, adresem zamieszkania i adresem e-mail.;
  2. List motywacyjny;
  3. Kopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy;
  4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

Wzór ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl(załącznik do ogłoszenia), w wersji papierowej w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Urzędowie

7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;

8. Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (kserokopia ważnego dowodu osobistego lub paszportu);

9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;

10. Inne dokumenty wg uznania kandydata.

Warunki pracy

Warunki pracy na stanowisku:

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Miejsce wykonywania  pracy: Urząd Miejski w Urzędowie, ul. Rynek 26

Przewidywany termin zatrudnienia: sierpień 2017 roku

- praca o charakterze administracyjno-biurowym;

- praca w budynku Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26 oraz na terenie Gminy Urzędów;

- praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 – 15:30;

- praca w zespole.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu czerwcu 2017 r. (poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Urzędowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Miejsce składania dokumentów

Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów aplikacyjnych w kancelarii Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23 – 250 Urzędów w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs na stanowisko ds. księgowości budżetowej -  w terminie do 19.07.2017 r. – godz. 15.30.

Uwagi

Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu z tytułu niepełnosprawności (o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Dyspozycyjność.
  2. Umiejętność pracy w zespole.
  3. Rzetelność, solidność, kultura osobista.
  4. Umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań.
  5. Odporność na stres.
  6. Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
  7. Prawo jazdy kat. B.
  8. Odbyte kursy, szkolenia, studia podyplomowe.

 

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl w zakładce „Ogłoszenia – oferty pracy – stanowiska urzędnicze” oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodne z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016 poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).”

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni pisemnie o terminie i miejscu naboru.

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze znajduje się w BIP UM Urzędów http://ugurzedow.bip.lubelskie.pl (Prawo miejscowe/Zarządzenia Wójta do 31.12.2015r.) – Zarządzenia 2002-2012, Zarządzenie Nr 83/2012 Wójta Gminy Urzędów z dnia 10 grudnia 2012 roku.

Dodatkowych informacji i wyjaśnień w sprawie konkursu udziela: Pani Irena Kłak – Kierownik Referatu Finansów - tel. (81) 82 25 054.

Załączniki
  • pdf pobrano: 34 razy
  • pdf pobrano: 259 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Beata Nowak
    Dodano do BIP dnia 05-07-2017 10:10:04