Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Urzędowie

Logo - Urząd Miejski w Urzędowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. ochrony przeciwpożarowej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Urzędowie ul. Rynek 26 23-250 Urzędów
Data ogłoszenia
2018-01-23
Termin składania dokumentów
2018-02-02
Wymagane wykształcenie

wyższe magisterskie, preferowane: z zakresu bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wykształcenie: wyższe magisterskie, preferowane: z zakresu bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego.
2. Obywatelstwo polskie.
3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
7. Znajomość przepisów prawa z zakresu:
-        ustawy o samorządzie gminnym,
-        ustawa o ochronie przeciwpożarowej,
-        ustawy o stanie wyjątkowym,
-        ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
-        ustawy o stanie klęski żywiołowej.
8. Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku ds. ochrony przeciwpożarowej.
9. Komunikatywność.

Zakres obowiązków

prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpożarowej i zarządzania kryzysowego

Wymagane dokumenty

1. Życiorys (CV) z telefonem kontaktowym, adresem zamieszkania i adresem e-mail.
2. List motywacyjny.
3. Kopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje.
4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych.
5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wzór ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl(załącznik do ogłoszenia), w wersji papierowej w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Urzędowie.
7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
8. Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (kserokopia ważnego dowodu osobistego lub paszportu).
9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
10. Inne dokumenty wg uznania kandydata.

Warunki pracy
  • wymiar czasu pracy: 1/2 etatu;
  • praca o charakterze administracyjno-biurowym;
  • praca w budynku Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26 oraz na terenie Gminy Urzędów;
  • praca od poniedziałku do wtorku w godz. 7:30 – 15:30 oraz środa w godz. 7:30 – 11:30.
  • praca w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu grudniu 2017 r. (poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Urzędowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów aplikacyjnych w kancelarii Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23 – 250 Urzędów, pok. nr 6 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs na stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej -  w terminie do 2 lutego 2018 r. – godz. 15.30.

Uwagi

Miejsce wykonywania  pracy: Urząd Miejski w Urzędowie, ul. Rynek 26
Data ogłoszenia naboru: 23.01.2018 r.
Termin składania dokumentów: 02.02.2018 r.
Przewidywany termin zatrudnienia: luty 2018 r.

Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu z tytułu niepełnosprawności (o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagania dodatkowe:

  1. Dyspozycyjność.
  2. Umiejętność pracy w zespole.
  3. Rzetelność, solidność, kultura osobista.
  4. Umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań.
  5. Odporność na stres.
  6. Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
  7. Prawo jazdy kat. B.
  8. Odbyte kursy, szkolenia, studia podyplomowe.
  9. Staż w administracji.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl w zakładce „Ogłoszenia – oferty pracy – stanowiska urzędnicze” oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodne z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).”

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni pisemnie o terminie i miejscu naboru.

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze znajduje się w BIP UM Urzędów http://ugurzedow.bip.lubelskie.pl (Prawo miejscowe/Zarządzenia Wójta do 31.12.2015r.) – Zarządzenia 2002-2012, Zarządzenie Nr 83/2012 Wójta Gminy Urzędów z dnia 10 grudnia 2012 roku.

Dodatkowych informacji i wyjaśnień w sprawie konkursu udziela: Angelika Ufniarz – referent ds. kadr, tel. 81 82 25 052.

 

Załączniki
  • docx pobrano: 33 razy
  • pdf pobrano: 125 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Angelika Ufniarz
    Dodano do BIP dnia 23-01-2018 14:05:11