Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Urzędowie

Logo - Urząd Miejski w Urzędowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. promocji gminy i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Urzędowie ul. Rynek 26 23-250 Urzędów
Data ogłoszenia
2018-04-18
Termin składania dokumentów
2018-04-30
Wymagane wykształcenie

wyższe magisterskie

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wykształcenie: wyższe magisterskie.
2. Obywatelstwo polskie.
3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
7. Znajomość przepisów prawa z zakresu
-ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
-ustawa o samorządzie gminnym,
8. Podstawowe wiadomości o Gminie Urzędów.
9. Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanych na stanowisku ds. promocji gminy i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.
10. Komunikatywność.

Zakres obowiązków
  • przygotowywanie projektu Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii i udział w jego realizacji;
  • sporządzanie sprawozdań z realizacji w/w Programu;
  • współpraca z sądami, kuratorami sądowymi, ośrodkiem terapii uzależnień, szkołami, organizacjami pozarządowymi, placówkami kulturalnymi, ośrodkami zdrowia, Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Urzędowie oraz z innymi instytucjami zajmującymi się profilaktyką i przeciwdziałaniem uzależnieniom;
  • organizowanie akcji mających na celu przeciwdziałanie alkoholizmowi i narkomanii w lokalnym środowisku;
  • gromadzenie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę;
  • utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami środków masowego przekazu;
  • organizacja współpracy gminy z zagranicą;
  • sporządzanie artykułów prasowych, dokumentacji fotograficznej dot. wydarzeń, uroczystości – imprez;
  • tworzenie inicjatyw w zakresie promocji gminy.
Wymagane dokumenty

1. Życiorys (CV) z telefonem kontaktowym, adresem zamieszkania i adresem e-mail.
2. List motywacyjny.
3. Kopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje.
4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych.
5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
6. Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. promocji gminy i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.
8. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Wzór ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl(załącznik do ogłoszenia), w wersji papierowej w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Urzędowie.
9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
11. Inne dokumenty wg uznania kandydata.

Warunki pracy
  • wymiar czasu pracy: 1/2 etatu;
  • praca o charakterze administracyjno-biurowym;
  • praca w budynku Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 12;
  • praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 12:30 (tj. po 4 godz. dziennie);
  • praca w zespole.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu marcu 2018 r. (poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Urzędowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów aplikacyjnych w kancelarii Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23 – 250 Urzędów, pok. nr 6 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Konkurs na stanowisko urzędnicze ds. promocji gminy i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomaniiw terminie do 30 kwietnia 2018 r. – godz. 15.30.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2018 r.
Miejsce wykonywania  pracy: Urząd Miejski w Urzędowie, ul. Rynek 12

Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu z tytułu niepełnosprawności (o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl w zakładce „Ogłoszenia – oferty pracy – stanowiska urzędnicze” oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodne z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.).”

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni pisemnie o terminie i miejscu naboru. W dniu naboru prosimy o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości.

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze znajduje się w BIP UM Urzędów http://ugurzedow.bip.lubelskie.pl (Prawo miejscowe/Zarządzenia Wójta do 31.12.2015r.) – Zarządzenia 2002-2012, Zarządzenie Nr 83/2012 Wójta Gminy Urzędów z dnia 10 grudnia 2012 roku.

Dodatkowych informacji i wyjaśnień w sprawie konkursu udziela: Angelika Ufniarz – referent ds. kadr,
tel. 81 82 25 052.

 

Załączniki
  • pdf pobrano: 26 razy
  • pdf pobrano: 158 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Angelika Ufniarz
    Dodano do BIP dnia 18-04-2018 15:00:29