Kierownik Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Urzędowie
Wykształcenie wyższe
Wymagane kwalifikacje kandydata:
Wymagania zgodne z art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej:
- Wykształcenie wyższe.
- Wiedza i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków Kierownika.
- Co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy.
- Brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie.
Dokumenty wymagane od kandydatów:
- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem.
- Kopie dokumentów potwierdzającychkwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania danego stanowiska, w przypadku lekarza – dokument potwierdzający prawo do wykonywania zawodu.
- Opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej.
- Kopie innych dokumentów, w szczególności potwierdzające dorobek
i kwalifikacje zawodowe kandydata. - Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy na stanowisku kierowniczym.
- Informację o kandydacie z Krajowego Rejestru Karnego opatrzoną datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu.
- Oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska (załącznik nr 1).
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
w celach przeprowadzania postępowania konkursowego na dane stanowisko (załącznik nr 2) - Podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (załącznik nr 3).
Kopie dokumentów, o których mowa w pkt 4, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
Nazwa i adres podmiotu leczniczego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Urzędowie
ul. Hevelke 2, 23-250 Urzędów
Miejsce oraz termin składania wymaganych dokumentów:
- Dokumenty do konkursu kandydaci składają w zaklejonych kopertach w Urzędzie Miejskim w Urzędowie, pok. nr 6 – Sekretariat lub za pośrednictwem poczty na następujący adres Urząd Miejski w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów (decyduje data wpływu do urzędu) do dnia 19.10.2018 r. do godz. 15.30.
- Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu kontaktowego, a także adnotację: „Konkurs na Kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Urzędowie”.
- Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Konkurs zostanie przeprowadzony z zachowaniem zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (Dz. U. z 2018 r., poz. 393).
Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur nastąpi w terminie do 14 dni od upływu terminu składania ofert. O dokładnym terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie pisemnie lub telefonicznie.
Informacja o wynikach konkursu podana zostanie do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Urzędów oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie SP ZOZ
w Urzędowie.
Informacje o zasadach udostępniania materiałów informacyjnych o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym SP ZOZ w Urzędowie:
Informacje i dokumenty dotyczące stanu prawnego, organizacyjnego i ekonomicznego SP ZOZ będą udostępniane kandydatom do wglądu w budynku SP ZOZ w Urzędowie, ul. Hevelke 2, 23-250 Urzędów w godzinach pracy SP ZOZ-u.
Dodano do BIP dnia 09-10-2018 14:00:35