ds. ochrony środowiska
wyższe inżynierskie lub magisterskie,
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: wyższe inżynierskie lub magisterskie,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Brak prawomocnego wyroku sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
- Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo wodne, ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku, jego ochronie…, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach.
- Znajomość podstaw kodeksu postępowania administracyjnego.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, poczta elektroniczna, internet.
- Komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie preferowane z zakresu ochrony środowiska lub pokrewne
- Umiejętność pracy w zespole.
- Prawo jazdy kat. B .
- Dyspozycyjność .
- Rzetelność, solidność, kultura osobista.
- Odporność na stres.
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
- Co najmniej roczny staż pracy w administracji.
- Odbyte kursy, szkolenia.
Prowadzenie spraw z zakresu:
- ochrony i kształtowania środowiska,
- gospodarki wodno-ściekowej,
- budowy wodociągów i kanalizacji,
- zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków,
- udostępniania informacji o środowisku, jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
- utrzymania czystości i porządku w gminach w zakresie odpadów ciekłych,
- koordynowania procesów usuwania i unieszkodliwiania azbestu z terenu gminy,
- wydawania decyzji środowiskowych,
- budowy i eksploatacji instalacji solarnych i fotowoltaicznych.
- Życiorys zawodowy (CV) – opatrzony numerem kontaktowym lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem.
- List motywacyjny – opatrzony numerem kontaktowym lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem.
- Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych (załącznik nr 1).
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik Nr 1).
- Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik Nr 1).
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 1).
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. ochrony środowiska (załącznik Nr 1).
- Podpisana klauzula informacyjna dla kandydata do pracy (załącznik Nr 2).
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załącznik Nr 3).
Wzór ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl, (załączniki Nr 1, 2 i 3 do ogłoszenia) zaś w wersji papierowej w Sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Urzędowie.
11. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób posiadających niepełnosprawność).
12. Inne dokumenty wg uznania kandydata.
Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Warunki pracy na stanowisku:
- praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
- praca w budynku Urzędu Miejskiego: Urzędów ul. Rynek 26 oraz na terenie Gminy Urzędów;
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 – 15:30;
- praca w zespole;
- bezpośredni kontakt z interesantami;
- codzienny kontakt telefoniczny.
W miesiącu lipcu 2019 r. (poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Urzędowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Kandydaci proszeni są o składanie wymaganych dokumentów aplikacyjnych w kancelarii Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23 – 250 Urzędów lub pocztą na adres urzędu w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska” w terminie do dnia 23.08.2019 r. – do godz. 15.30. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Urzędowie po wyżej określonym terminie lub zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl w zakładce „Ogłoszenia – oferty pracy – stanowiska urzędnicze” oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Przewidywany termin zatrudnienia: 10.09.2019 r.
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów
Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu z tytułu niepełnosprawności (o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy i przekazanych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Urząd Miejski w Urzędowie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej bądź mailowej o terminie i miejscu naboru. W dniu naboru prosimy o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze znajduje się w BIP Urzędu Miejskiego w Urzędowie: http://ugurzedow.bip.lubelskie.pl (Prawo miejscowe/Zarządzenia Wójta) w Zarządzeniu Nr 83/2012 Wójta Gminy Urzędów z dnia 10 grudnia 2012 roku.
Informację przygotowała:
Danuta Dubil
Urzędów, dn. 09.08.2019 r.
Dodano do BIP dnia 09-08-2019 12:31:34