Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Urzędowie

Logo - Urząd Miejski w Urzędowie

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Władze Gminy
Adres komórki
ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów
Telefon
81-8225030
Fax
81-8225150
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Burmistrz
Godziny przyjęć i nr pokoju:

(po uzgodnieniu z kancelarią urzędu)

7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek

8.00 - 16.00 wtorek

 

pok. nr 7

Obowiązki:
  1. Kierowanie bieżącymi sprawami gminy i kierowanie urzędem,
  2. Reprezentowanie gminy i urzędu na zewnątrz,
  3. Przedkładanie radzie miejskiej projektów uchwał rady,
  4. Wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  5. Składanie oświadczeń woli związanych z prowadzeniem bieżącej działalności gminy,
  6. Wystawianie upoważnień kierownikom referatów i innym pracownikom urzędu do wydawania w imieniu burmistrza decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  7. Ogłaszanie uchwał rady miejskiej, w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu oraz przedkładanie uchwał wojewodzie i regionalnej izbie obrachunkowej,
  8. Reprezentowanie gminy i jej organów w postępowaniu sądowym i administracyjnym, a także przed organami administracji rządowej,
  9. Uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz wykonywanie zadań wynikających z tych porozumień,
  10. Rozpatrywanie skarg i wniosków w sprawach działalności urzędu,
  11. Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych,
  12. Zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników urzędu,
  13. Wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej gminy,
  14. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli,
  15. Udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, posłów i senatorów,
  16. Przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od kierowników jednostek organizacyjnych, sekretarza, skarbnika, zastępcy burmistrza oraz pracowników samorządowych upoważnionych do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych,
  17. Podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone na rzecz innych podmiotów,
  18. Wykorzystanie mienia gminnego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz składanie w tych sprawach wniosków i propozycji radzie miejskiej,
  19. Nadzór i koordynacja nad przeprowadzanymi spisami,
  20. Nadzór nad wykonywaniem budżetu,
  21. Nadzór nad realizacją zadań w zakresie ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej,
  22. Nadzór nad zadaniami z zakresu obronności i zarządzania kryzysowego,
  23. Nadzór nad kontrolą zarządczą,
  24. Dokonywanie oceny kadry kierowniczej urzędu.

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
zastępca burmistrza
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek

8.00 - 16.00 wtorek

pokój nr 6a

Obowiązki:
  1. Opracowywanie projektów zmian regulaminów,
  2. Opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
  3. Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,
  4. Koordynowanie działalności komórek organizacyjnych urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
  5. Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań urzędu,
  6. Przedkładanie burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu,
  7. Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał sesji rady miejskiej,
  8. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
  9. Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami,
  10. Pełnienie funkcji pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
  11. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
  12. Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,
  13. Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
  14. Wydawanie wszelkich zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
  15. Kontrola nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w urzędzie,
  16. Nadzór nad realizacją zarządzeń burmistrza,
  17. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia burmistrza.

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
skarbnik gminy
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek

8.00 - 16.00 wtorek

pokój nr 9

Obowiązki:
  1. Opracowywanie projektu budżetu gminy i wieloletniej prognozy finansowej,
  2. Nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu gminy,
  3. Przekazywanie pracownikom samorządowym wytycznych do opracowania niezbędnej informacji związanej z projektem planu budżetowego,
  4. Opracowywanie okresowych sprawozdań z wykonania budżetu,
  5. Opracowywanie okresowych analiz i sprawozdań o sytuacji finansowej gminy oraz zgłaszanie swoich propozycji burmistrzowi i radzie,
  6. Opracowywanie projektów decyzji w sprawie zmian w budżecie i opiniowanie aktów normatywnych wywołujących skutki finansowe dla budżetu,
  7. Wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości,
  8. Kontrolowanie jednostek i zakładów budżetowych w zakresie wykonania budżetu,
  9. Właściwe prowadzenie księgowości i ewidencji mienia gminy,
  10. Nadzór nad przeprowadzaniem inwentaryzacji i jej rozliczaniem,
  11. Dysponowanie środkami pieniężnymi gminy i realizowanie zobowiązań,
  12. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  13. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  14. Dokonywanie kontroli finansowej i w tym celu przygotowywanie dokumentów finansowych,
  15. Realizowanie ustawy o finansach publicznych, o podatkach i opłatach lokalnych i opłacie skarbowej,
  16. Kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych,
  17. Współdziałanie w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej z jednostkami organizacyjnymi gminy,
  18. Terminowe spłacanie rat kapitałowych i odsetek od zaciągniętych kredytów i pożyczek przez gminę,
  19. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień burmistrza.
  20. Organizowanie pracy i kierowanie Referatem Finansów.

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
sekretarz
Okres obejmowania stanowiska:
od 2023-04-04
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek
8.00 - 16.00 wtorek
pokój nr 5

Obowiązki:
  1. Opracowywanie projektów zmian regulaminów,
  2. Opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
  3. Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,
  4. Koordynowanie działalności komórek organizacyjnych urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
  5. Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań urzędu,
  6. Przedkładanie burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu,
  7. Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał sesji rady miejskiej,
  8. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
  9. Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami,
  10. Pełnienie funkcji pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
  11. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
  12. Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,
  13. Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
  14. Wydawanie wszelkich zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
  15. Kontrola nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w urzędzie,
  16. Nadzór nad realizacją zarządzeń burmistrza,
  17. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia burmistrza.

(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Zastępca Burmistrza
Okres obejmowania stanowiska:
do 2021-07-31

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Burmistrz
Okres obejmowania stanowiska:
od 2014-12-01 do 2018-11-19
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. nr 7

godz. 7.30-15.30 (po uzgodnieniu z kancelarią urzędu)

Obowiązki:
  1. Kierowanie bieżącymi sprawami gminy i kierowanie urzędem,
  2. Reprezentowanie gminy i urzędu na zewnątrz,
  3. Przedkładanie radzie miejskiej projektów uchwał rady,
  4. Wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  5. Składanie oświadczeń woli związanych z prowadzeniem bieżącej działalności gminy,
  6. Wystawianie upoważnień kierownikom referatów i innym pracownikom urzędu do wydawania w imieniu burmistrza decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  7. Ogłaszanie uchwał rady miejskiej, w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu oraz przedkładanie uchwał wojewodzie i regionalnej izbie obrachunkowej,
  8. Reprezentowanie gminy i jej organów w postępowaniu sądowym i administracyjnym, a także przed organami administracji rządowej,
  9. Uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz wykonywanie zadań wynikających z tych porozumień,
  10. Rozpatrywanie skarg i wniosków w sprawach działalności urzędu,
  11. Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych,
  12. Zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników urzędu,
  13. Wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej gminy,
  14. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli,
  15. Udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, posłów i senatorów,
  16. Przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od kierowników jednostek organizacyjnych, sekretarza, skarbnika, zastępcy burmistrza oraz pracowników samorządowych upoważnionych do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych,
  17. Podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone na rzecz innych podmiotów,
  18. Wykorzystanie mienia gminnego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz składanie w tych sprawach wniosków i propozycji radzie miejskiej,
  19. Nadzór i koordynacja nad przeprowadzanymi spisami,
  20. Nadzór nad wykonywaniem budżetu,
  21. Nadzór nad realizacją zadań w zakresie ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej,
  22. Nadzór nad zadaniami z zakresu obronności i zarządzania kryzysowego,
  23. Nadzór nad kontrolą zarządczą,
  24. Dokonywanie oceny kadry kierowniczej urzędu.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Ciupak Wiesława
Data wytworzenia informacji:
2009-02-17
Osoba wprowadzająca informację:
Żuber Andrzej
Dodano do BIP dnia:
2009-02-17