Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Władze Gminy
Adres komórki
ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów
Telefon
81-8225030
Fax
81-8225150
Email
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Burmistrz
Godziny przyjęć i nr pokoju:
(po uzgodnieniu z kancelarią urzędu)
7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek
8.00 - 16.00 wtorek
pok. nr 7
Obowiązki:
- Kierowanie bieżącymi sprawami gminy i kierowanie urzędem,
- Reprezentowanie gminy i urzędu na zewnątrz,
- Przedkładanie radzie miejskiej projektów uchwał rady,
- Wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- Składanie oświadczeń woli związanych z prowadzeniem bieżącej działalności gminy,
- Wystawianie upoważnień kierownikom referatów i innym pracownikom urzędu do wydawania w imieniu burmistrza decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- Ogłaszanie uchwał rady miejskiej, w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu oraz przedkładanie uchwał wojewodzie i regionalnej izbie obrachunkowej,
- Reprezentowanie gminy i jej organów w postępowaniu sądowym i administracyjnym, a także przed organami administracji rządowej,
- Uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz wykonywanie zadań wynikających z tych porozumień,
- Rozpatrywanie skarg i wniosków w sprawach działalności urzędu,
- Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych,
- Zatwierdzanie zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników urzędu,
- Wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej gminy,
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli,
- Udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, posłów i senatorów,
- Przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od kierowników jednostek organizacyjnych, sekretarza, skarbnika, zastępcy burmistrza oraz pracowników samorządowych upoważnionych do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych,
- Podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone na rzecz innych podmiotów,
- Wykorzystanie mienia gminnego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz składanie w tych sprawach wniosków i propozycji radzie miejskiej,
- Nadzór i koordynacja nad przeprowadzanymi spisami,
- Nadzór nad wykonywaniem budżetu,
- Nadzór nad realizacją zadań w zakresie ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej,
- Nadzór nad zadaniami z zakresu obronności i zarządzania kryzysowego,
- Nadzór nad kontrolą zarządczą,
- Dokonywanie oceny kadry kierowniczej urzędu.
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
zastępca burmistrza
Godziny przyjęć i nr pokoju:
7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek
8.00 - 16.00 wtorek
pokój nr 6a
Obowiązki:
- Opracowywanie projektów zmian regulaminów,
- Opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
- Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,
- Koordynowanie działalności komórek organizacyjnych urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
- Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań urzędu,
- Przedkładanie burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu,
- Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał sesji rady miejskiej,
- Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
- Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami,
- Pełnienie funkcji pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
- Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
- Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,
- Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
- Wydawanie wszelkich zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
- Kontrola nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w urzędzie,
- Nadzór nad realizacją zarządzeń burmistrza,
- Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia burmistrza.
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
skarbnik gminy
Godziny przyjęć i nr pokoju:
7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek
8.00 - 16.00 wtorek
pokój nr 9
Obowiązki:
- Opracowywanie projektu budżetu gminy i wieloletniej prognozy finansowej,
- Nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu gminy,
- Przekazywanie pracownikom samorządowym wytycznych do opracowania niezbędnej informacji związanej z projektem planu budżetowego,
- Opracowywanie okresowych sprawozdań z wykonania budżetu,
- Opracowywanie okresowych analiz i sprawozdań o sytuacji finansowej gminy oraz zgłaszanie swoich propozycji burmistrzowi i radzie,
- Opracowywanie projektów decyzji w sprawie zmian w budżecie i opiniowanie aktów normatywnych wywołujących skutki finansowe dla budżetu,
- Wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości,
- Kontrolowanie jednostek i zakładów budżetowych w zakresie wykonania budżetu,
- Właściwe prowadzenie księgowości i ewidencji mienia gminy,
- Nadzór nad przeprowadzaniem inwentaryzacji i jej rozliczaniem,
- Dysponowanie środkami pieniężnymi gminy i realizowanie zobowiązań,
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- Dokonywanie kontroli finansowej i w tym celu przygotowywanie dokumentów finansowych,
- Realizowanie ustawy o finansach publicznych, o podatkach i opłatach lokalnych i opłacie skarbowej,
- Kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych,
- Współdziałanie w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej z jednostkami organizacyjnymi gminy,
- Terminowe spłacanie rat kapitałowych i odsetek od zaciągniętych kredytów i pożyczek przez gminę,
- Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień burmistrza.
- Organizowanie pracy i kierowanie Referatem Finansów.
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
sekretarz
Okres obejmowania stanowiska:
od 2023-04-04
Godziny przyjęć i nr pokoju:
7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek
8.00 - 16.00 wtorek
pokój nr 5
Obowiązki:
- Opracowywanie projektów zmian regulaminów,
- Opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
- Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,
- Koordynowanie działalności komórek organizacyjnych urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
- Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań urzędu,
- Przedkładanie burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu,
- Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał sesji rady miejskiej,
- Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
- Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami,
- Pełnienie funkcji pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
- Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
- Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,
- Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
- Wydawanie wszelkich zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
- Kontrola nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w urzędzie,
- Nadzór nad realizacją zarządzeń burmistrza,
- Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia burmistrza.
(Pokaż pracowników archiwalnych)
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Ciupak Wiesława
Data wytworzenia informacji:
2009-02-17
Osoba wprowadzająca informację:
Żuber Andrzej
Dodano do BIP dnia:
2009-02-17