ds. budownictwa
Wykształcenie: wyższe ogólno – budowlane lub średnie budowlane, dopuszcza się wyższe o kierunku technicznym lub nauk matematyczno – fizycznych, preferencje dla osób, które posiadają uprawnienia budowlane, sanitarne itp.
Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie: wyższe ogólno – budowlane lub średnie budowlane, dopuszcza się wyższe o kierunku technicznym lub nauk matematyczno – fizycznych, preferencje dla osób, które posiadają uprawnienia budowlane, sanitarne itp.
2. Obywatelstwo polskie.
3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
7. Znajomość przepisów prawa z zakresu:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) ustawy prawo budowlane,
c) ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
d) ustawa prawo zamówień publicznych
8. Biegła obsługa komputera
9. Komunikatywność.
Prowadzenie spraw w zakresie budownictwa, inwestycji i planowania przestrzennego.
1. Życiorys zawodowy (CV) – opatrzony numerem kontaktowym lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem.
2. List motywacyjny – opatrzony numerem kontaktowym lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem.
3. Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy.
4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych (załącznik nr 1).
5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik Nr 1).
6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik Nr 1).
7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 1).
8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. budownictwa (załącznik Nr 1).
9. Podpisana klauzula informacyjna dla kandydata do pracy (załącznik Nr 2).
10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załącznik Nr 3).
Wzór ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl, (załączniki Nr 1, 2 i 3 do ogłoszenia) zaś w wersji papierowej w Sekretariacie Urzędu Miejskiego
w Urzędowie.
11. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób posiadających niepełnosprawność).
12. Inne dokumenty wg uznania kandydata.
Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
- praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
- praca w budynku Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26 oraz na terenie Gminy Urzędów;
- praca w poniedziałek, środę, czwartek, piątek w godzinach 7.30 – 15.30, we wtorek w godzinach 8.00 – 16.00
- praca w zespole.
- wymiar czasu pracy: pełny etat
- miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Urzędowie, ul. Rynek 26
W miesiącu czerwcu 2021 r. (poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Urzędowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Kandydaci proszeni są o składanie wymaganych dokumentów aplikacyjnych w kancelarii Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23 – 250 Urzędów lub pocztą na adres Urzędu w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. budownictwa” w terminie do dnia 03.08.2021 r. – do godz. 15.30. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Urzędowie po wyżej określonym terminie lub zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta nie będą rozpatrywane.
Przewidywany termin zatrudnienia: sierpień 2021 r.
Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu z tytułu niepełnosprawności (o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagania dodatkowe:
- Dyspozycyjność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Rzetelność, solidność, kultura osobista.
- Umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań.
- Odporność na stres.
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
- Prawo jazdy kat. B.
- Odbyte kursy, szkolenia, studia podyplomowe.
- Staż w administracji publicznej.
Informacje dodatkowe:
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl w zakładce „Ogłoszenia – oferty pracy – stanowiska urzędnicze” oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy i przekazanych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Urząd Miejski w Urzędowie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej bądź mailowej o terminie i miejscu naboru. W dniu naboru prosimy o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze znajduje się w BIP Urzędu Miejskiego w Urzędowie: http://ugurzedow.bip.lubelskie.pl (Prawo miejscowe/Zarządzenia Wójta) w Zarządzeniu Nr 83/2012 Wójta Gminy Urzędów z dnia 10 grudnia 2012 roku.
Dodano do BIP dnia 20-07-2021 12:51:02