Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Urzędowie

Logo - Urząd Miejski w Urzędowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. gospodarki nieruchomościami

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Urzędowie ul. Rynek 26 23-250 Urzędów
Data ogłoszenia
2023-05-10
Termin składania dokumentów
2023-05-23
Wymagane wykształcenie

wyższe  w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wykształcenie: wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,

2. Obywatelstwo polskie jak również obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

4. Nieposzlakowana opinia.

5. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

7. Znajomość przepisów prawa z zakresu: 

a) ustawy o samorządzie gminnym,

b) ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

c) ustawa o gospodarce nieruchomościami.

8. Biegła obsługa komputera.

9. Komunikatywność.

Zakres obowiązków

prowadzenie spraw w zakresie gospodarki nieruchomościami

Wymagane dokumenty
  1. Życiorys zawodowy (CV) – opatrzony numerem kontaktowym lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem.
  2. List motywacyjny – opatrzony numerem kontaktowym lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem.
  3. Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy.
  4. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych (załącznik Nr 1).
  5. Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik Nr 1).
  6. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik Nr 1).
  7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego jak również obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwa innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (załącznik Nr 1).
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. gospodarki nieruchomościami (załącznik Nr 1).
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody bądź nie wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załącznik Nr 2).
  10. Oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (załącznik Nr 1).

Wzór ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl , (załączniki Nr 1 i 2 do ogłoszenia) zaś w wersji papierowej w Sekretariacie Urzędu Miejskiego
 w Urzędowie.

  1. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób posiadających niepełnosprawność).
  2. Inne dokumenty wg uznania kandydata.

 

Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

Warunki pracy

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie o charakterze administracyjno - biurowym,

- praca w budynku Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26 oraz na terenie Gminy Urzędów,

- praca w poniedziałek, środę, czwartek, piątek  w godzinach 7.30 – 15.30, we wtorek w godzinach 8.00 – 16.00

- praca w zespole,

- wymiar czasu pracy: pełny etat.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu kwietniu 2023 r. (poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Urzędowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Kandydaci proszeni są o składanie wymaganych dokumentów aplikacyjnych w kancelarii Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23 – 250 Urzędów lub pocztą na adres Urzędu w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami”  w terminie do dnia 23.05.2023 r. – do godz. 16.00. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Urzędowie po wyżej określonym terminie lub zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Wymagania dodatkowe:

  1. Dyspozycyjność.
  2. Umiejętność pracy w zespole.
  3. Rzetelność, solidność, kultura osobista.
  4. Umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań.
  5. Odporność na stres.
  6. Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
  7. Prawo jazdy kat. B.
  8. Odbyte kursy, szkolenia, studia podyplomowe.
  9. Posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie objętym ogłoszeniem co najmniej jeden rok.

Przewidywany termin zatrudnienia: czerwiec 2023 r.

Kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu z tytułu niepełnosprawności (o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl w zakładce „Ogłoszenia – oferty pracy – stanowiska urzędnicze” oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy i przekazanych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji przez Urząd Miejski w Urzędowie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”

Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej bądź mailowej o terminie i miejscu naboru. W dniu naboru prosimy o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości.

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze znajduje się w BIP Urzędu Miejskiego w Urzędowie: http://ugurzedow.bip.lubelskie.pl (Prawo miejscowe/Zarządzenia Wójta) w Zarządzeniu Nr 83/2012 Wójta Gminy Urzędów z dnia 10 grudnia 2012 roku.

Burmistrz Urzędowa zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny oraz nie rozstrzygnięcia naboru w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.

 

Załączniki
  • pdf 411 KB pobrano: 12 razy
  • pdf 255 KB pobrano: 14 razy
  • pdf 248 KB pobrano: 14 razy
  • pdf 208 KB pobrano: 111 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Danuta Dubil
    Dodano do BIP dnia 10-05-2023 13:53:56