Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Urzędowie

Logo - Urząd Miejski w Urzędowie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Urzędów ul. Rynek 26 23-250 Urzędów (0-81) 822-50-30 gmina@urzedow.pl
Data ogłoszenia
2007-02-13
Termin składania dokumentów
2007-03-15
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe techniczne magisterskie z preferencją dla kierunku drogownictwo, budownictwo.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe techniczne magisterskie z preferencją dla kierunku drogownictwo, budownictwo.
  2. znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa i administracji samorządowej.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. prawo jazdy kat. B
  2. biegła obsługa komputera
Zakres obowiązków

Wymiar czasu pracy: pełny

Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Urzędowie

 

Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

 

-      prowadzenie inwestycji drogowych i infrastruktury towarzyszącej,

-      prowadzenie spraw z zakresu bieżącego utrzymania dróg,

-      prowadzenie spraw formalno – prawnych z zakresu ewidencji dróg.

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty: a) życiorys (CV) b) list motywacyjny c) kopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy d) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie e) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji f) inne dokumenty wg uznania kandydata

Uwagi

Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów aplikacyjnych w kancelarii Urzędu Gminy w Urzędowie ul. Rynek 26 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko ds. drogownictwa i ochrony środowiska.” w terminie do 15.03.2007r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodne z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002r. Nr101 poz 926 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2001r. Nr142, poz. 1593 z poźn. zm.)”.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Andrzej Żuber
Dodano do BIP dnia 13-02-2007 23:00:52