stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa
wykształcenie wyższe techniczne magisterskie z preferencją dla kierunku drogownictwo, budownictwo.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne magisterskie z preferencją dla kierunku drogownictwo, budownictwo.
- znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa i administracji samorządowej.
Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B
- biegła obsługa komputera
Wymiar czasu pracy: pełny
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Urzędowie
Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
- prowadzenie inwestycji drogowych i infrastruktury towarzyszącej,
- prowadzenie spraw z zakresu bieżącego utrzymania dróg,
- prowadzenie spraw formalno – prawnych z zakresu ewidencji dróg.
Wymagane dokumenty: a) życiorys (CV) b) list motywacyjny c) kopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy d) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie e) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji f) inne dokumenty wg uznania kandydata
Kandydaci proszeni są o składanie dokumentów aplikacyjnych w kancelarii Urzędu Gminy w Urzędowie ul. Rynek 26 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko ds. drogownictwa i ochrony środowiska.” w terminie do 15.03.2007r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodne z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002r. Nr101 poz 926 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2001r. Nr142, poz. 1593 z poźn. zm.)”.
Dodano do BIP dnia 13-02-2007 23:00:52